Välkommen till Naturskyddsföreningen i Svalöv.

Alla naturintresserade, oberoende av ålder och kunskap, är hjärtligt välkomna på våra utfärder och innekvällar. Föreningens aktiviteter hittar ni under fliken Program Vi vill gärna att ni anmäler er till exkursionerna. Ibland kan vädret vara sådant att vi ställer in. Då måste vi kunna nå er. Glöm inte att ta med ”fikakorgen”.

Som medlem i Naturskyddsföreningen är du oavsett var du bor och var du är medlem välkommen på alla aktiviteter i föreningen. Med andra ord kan du som bor i Svalöv komma på grannkretsarnas, riksföreningens och länsförbundets aktiviteter också.
Naturligtvis är du välkommen på våra aktiviteter även om du inte är medlem i Naturskyddsföreningen.

Vi ger ut ett medlemsblad som heter Storspoven efter Svalövs kommunfågel.